6 okt 2007

                                                Hej igen !!

Har spenderat eftermiddagen på Överby i Trollhättan o shoppat loss me Hanniz. När man väl öppnar plånboken så går det av bara farten...tydligen. Blev ett par svarta glansiga tights o ett par i silver. Plus en klänning i guld o lite svart spets  o en svart kofta i stor modell som man liksom slänger över ena axeln...om nån fattar .. Det e mycket metallic nu :) Jag har iaf lite att välja på inför det jag ska på framöver.. (tyvärr inga kort, som sagt , kamera= kass)

På vägen hem inköptes grönsaker o dip o lite godis, det va ju mystime!! Kom hem från henne nu o har redan testat allt en gång o märkte då att jag glömt de svarta hos henne...typiskt! Men vi lär väl ses igen. Det va skojigt att tröffas litegrann, kändes ganske längesen. Det blir lite så när hon inte bor i stan längre, nu har man tre mil dit o det blir mer ett projekt istället för att bara springa över till varann. Tråkigt ...men sant.

Imorron står inget på schemat så jag antar att det e då man borde ta tillfället i akt o städa av här hemma, har inte riktigt "landat" (vitsigt) här ännu efter resan känns det som. John kommer tyvärr inte förrän på måndag så jag har en dag för mig själv. Det brukar sluta med att jag ringer alla jag kommer på o e såå rastlös o alla andra har späckat schema o ingen tid för mej :) Det e ju på helgerna alla par har tid för varann...utom vi då, vi har vår måndag :) Tur det!

Nähä, nu e det en gosig katt runt benen på mig som tycker jag vart borta alldeles för länge o e skitbesviken. Min lille Kåv :) Nu ska vi mysa.

Natti natti mina bloggläsare!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe som jag läste nu, så hade jag inte tid förän typ nu att komma till dig :) gått i ett här idag, städat o tvättat.. En annan dag, fest på freda om inte annat :D

2007-10-07 @ 18:24:16
Postat av: Carro

Jenny....ja du ser där, det e så! jajamensan på fre e det partaj ;)Kram

2007-10-07 @ 21:55:41
Postat av: Emma

Åh... kan du inte försöka få en bild på kläderna...:) jag är ju så nyfiken hur de ser ut...

2007-10-07 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0