min dag i Karlsborg

Min dag i Karlsborg:

Vaknade vid 4 när mamma går upp för att åka till jobbet :Suck! Somnade om efter två timmar.

Åkte till Annika o gjorde henne fin o babblade bort några timmar. :)

Var hos farmor o farfar o klippte dom o fick en god köttbullemacka, pratade bort ännu nån timme.

Pannkakor av mamsen..gott!


Det e väl vad jag hunnit med idag, ska snart bege mig hemåt i snöstormen...lär väl ta ett tag ikväll!! Så ska jag ta emot min kära sambo vid nio, tio -tiden -känns längesen jag såg honom nu. Märlikgt, det e så olika det där. Men snart e han iaf hos mej!


Kommentarer
Postat av: Annika

hej tack för idag,bra som alltid ..Linn tyckte det kändes jätte bra.Kör försiktigt om du ser det här innan du åker .kram

2007-11-26 @ 20:21:22
Postat av: carro

Tack det gick bra hem. Liet jobbigt över Billingen, annars bra..

2007-11-26 @ 20:42:46
Postat av: Maria

Du har fina ögon

2007-11-27 @ 18:15:05
Postat av: Carro igen

TACK Maria! Värmer :)

2007-11-27 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0