Lóreal

Fredag kväll o jag ska hasta iväg till Maria, en kompis som bott på Mallorca länge men nu e i Sverige igen. Så jag e bara snabbt hemma efter jobbet o ska nu iväg igen. Gissar att jag somnar efter Doobidoo :) Det e ju fredag! ;)

Igår va vi på salongen på Lórealvisning i Skövde, närmare bestämt på Bogrens. Det luktade som när jag va där sist, för ungefär tio år sen -sunk!  (ett uteställe) Usch jag kräks på såna lukter. Men jag härdade ut o visningen va väl ...sådär konstaterade vi. Däremot var en av tjejerna som jobbade på scenen  jäkligt najs i håret hihi! Skoj att göra nåt tillsammans vi kollegor! Dessutom blev jag lovad ledigt i januari så JAG KAN ÅKA TILL ÅRE!!!!! Jiiiiihooo!! Så skönt när sånt e löst o man underlättar för varandra istället för att krångla. Gillas!!!! TACK!!

Kommentarer
Postat av: zara

Tack gumman!! Desamma :)

2007-11-24 @ 11:23:11
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0