Lena -kan du tänka dej att stanna på går´n??

Kollade på Bonde söker fru igår..

 Shiiit va pinsam den där Fredrik är. Och jag tycker uppriktigt synd om honom o tycker det e ganska illa av tv att ta med en som inte har nåt självförtroende eller alla bestick i lådan.. Ta bara situationen när de satt vid köksbordet o skulle prata han o Lena eller va hon heter. Jag höll på att dö!!! Guuud så pinsamt o hon satt bara o glodde på honom när han klämnde fram ett "mhm eller jaha. Jag måste zappa när sånt händer, jag skäms för personen liksom.

Missförstå inte, jag tycker synd om kraken. Välbärgad e han tydligen åxå, det e väl därför visssa (jag säger inte alla) brudar sökt.

Mysigt program annars där allt inte måste va perfekt o man röstar ut varann sittandes på stolar, här e det på rumpan i gröngräset  o man frågar  "Lena, kan du tänka dej att stanna på går´n?:) 

Ashärligt ju!!


[Bild: Susanne Anders Fredrik och Karl Petter. FOTO: Andreas Lundberg/TV4]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0