jul i antågande

Fick just reda på att John  fått tre dar i Åre i januari även för respektive. Det vore ju inte dumt men vi får väl se hur det går med den saken..ledighet o så. Men hoppas kan man ju! Va så mysigt där sist. Däremot tyckte nog inte Jan o Marie att det va lika mysigt att ha mej i hasorna nerför backen, eller snarare tvinga mig ner. Åh fy vilket minne. Stackars krakar!!

 Det e såhär jag ser ut i backen -troligen INTE!


Men dessförinnan ska vi på julgala med jobbet med Carola o Liza Minelli, säga vad man vill om Carola men sjunga julsånger e hon outstanding på! Så det ska bli jätteskoj, lite uppskattning från chefen :) Detta e åxå med respektive o John kan faktiskt åka med så för en gångs skull e jag inte själv på en pargrej. Helt okej alltså!



Sen 13 dec.......Marie Lindberg i Karlsborgs kyrka, ännu en julkonsert !!!! familjen e på plats :)



Sådär,det e väl vad jag har att se fram emot just nu.....

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ska John jobba me bandet i åre i januari eller är det bara semester?
E du inge bra på skidor?

2007-11-14 @ 19:26:28
Postat av: Lenny

Jag ska oxså me till Åre!
Jag sa till Jan att de e jag som kör då! =)

2007-11-14 @ 20:20:25
Postat av: carro

Majsan: john kommer jobba om kvällarna misstänker jag :) jag e VÄRDELÖS på skidor!!

Lenny: jaha där ser man! kör upp oss säkert då du ;) va roligt!!

2007-11-14 @ 20:37:49
Postat av: Tilda

jag ska med och kolla på marie va?
mamma sa det iallafall :)

2007-11-14 @ 21:08:36
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Majsan

Du får ta och lära dig ;)
Jaså blir det dans då eller är det annat jobb?

2007-11-15 @ 06:17:14
Postat av: Dette

Neeeeej uuuuu Carola e en patetisk kärring som mööööjligen har kunnat sjunga en gång i tiden, men det e länge sedan nu! ;) Men roligt för dig/er! Vet du vad? På vår julfest ska juh självaste "Barbados-Magnus Carlsson" uppträda och det e juh inte heller fyskam. Eller vad säger du? ;)

2007-11-15 @ 08:10:50
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0