gång

Åh vad vi vart duktiga ikväll..


Jag jobbade till kvart i sju o därefter hämtade John upp mej på salongen med diverse kläder för ombyte. Dubbla mysbyxor, fleecetröja, dunjacka, mössa o vantar -det va kallt som tusan igår när vi gick. Sen jäklar har vi promenerat i regnet kan ni lita på! Sista varvet höll vi på att svettas ihjäl!! Backar, backar, backar, det e det spåret består av känns det som.
Tur att jag kan klämma i mig några skorpor på eftermiddagen, alla vet hur jag blir om jag inte får mat ..darr darr!! Så nu e jag superhungrig o John stackarn va det redan innan .....

Tänk vad duktig man känner sig -vi e väl värda den köttfärssås John just nu kockar ihop !!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha.ha när jag läste att du skulle klacka om dina stövletter kom jag o tänka på när vi var ute en gång för några år sen(var det i karlstad på melodifestivalen) när Annikas klack var så sné.:) minns du det? Vi garva jävligt då iaf....::) Jacka är nästan försent att köpa nu tror jag... Man har gjort inköpen o det som inte har sålt nu börjar man snart rea ut. Vi har redan börjar reat ut våra jackor. :( hellt sjukt för det är nu man vill köpa inte i början av Sep.. Men hoppas du hittar nåt ändå..:)

2007-11-09 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0