födelsedag

Födelsedagarna avlöser varann känns det som -både John o min kollega har födelsedag idag! :) GRATTIS TILL BÅDA!!  Så ikväll har han fått min present (förutom min del i ryggan) o vi har fikat lite, dock ingen tårta idag. Känns som den kvoten e fylld för längesen. Det blev en "jack-tröja" tilll John o två svarta fina ljusstakar till Emelie. Båda blev jätteglada så det känns fint.
 Dagens högtidliga klädsel: morronrock o mysisar ( ja, jag bor i det!) ..hemma alltså ;) På jobbet får man va lite mer sofistikerad.

Ni har väl sett gratulationerna till John på www.family.se haha!!! Vilket kort!!!

Nu ska jag se på Sjukhuset -min nya serie jag följer :) Såå intressant. Både glädje o sorg.
Sjukhuset

Kommentarer
Postat av: Dette

Ha ha ha jag visste inte ens att en sådan sida fanns ;) Båten... Mmmmm... *s*

2007-11-20 @ 21:28:12
Postat av: carro

Dette..inte jag heller, men mamsen grejar vettu ;)värsta kortet ju kraam

2007-11-20 @ 22:07:07
Postat av: mamma

Tyckte John om tröjan?
Det var väl ett snyggt kort på er,,,,,kram mamma

2007-11-20 @ 23:30:09
Postat av: Annika

Hej jätte kul att få ett sådant grattis,visste inte heller att de finns..Hälsa o gratta John från mig.Hoppas vi ses snart ..kram

2007-11-21 @ 09:00:39
Postat av: Lollo

Hittade två grattis annonser till John på sidan. En som kom upp i morse också.

Visste inte heller att den där sidan fanns. Bra att veta till en annan gång

2007-11-21 @ 09:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0