Beck

 Har sett Beck Advokaten ikväll...

 Säg mej -vad e det för speciellt med den där Persbrandt????? Jag kan bara inte sätta fingret på det men nåt är det!!!

 

Den bästa (otäckaste!!!!) Beckfilm jag sett e Öga för öga, helt klart.  Trodde jag skulle göra i byxan på riktigt! Tänker ofta på den o just scenen när Lena går på toa hos mördaren (som hon ej vet om) o hittar pillren hon dödat tjejerna med. Då dyker Karin (mördaren) upp i badrumsspegeln bakom henne.... GAAAAAAAAHHH!!!!!  Jag skrek rakt ut o väckte Hannahs far .... FAN VA ÄCKLIGT!!

Än idag får Hannah fälja mig ut  till bilen när jag vart hos henne på landet. Karin kan ju ligga i bagaget ... =/


Kommentarer
Postat av: Lenny

HE he ja de e en bra film =)

2007-11-07 @ 12:32:15
Postat av: carro

Den e kanooon!! blir det nån gång ikväll? nä nu ska jag jobba 5 timamar till.suck!

2007-11-07 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0