tummen ur arslet

Hu va jobbigt det kan va att ta tag i saker ibland. -"det e alltid lättast att ta undan efter sig direkt"  har man hört mamma säga sen man va liten o vägrade ställa undan tallriken eller lägga kläderna i garderoben istället för att belamra heeeela golvet. (gjorde verkligen det!) ...men hur svårt e det då????? ja får bara inte tummen ur o göra det man ska o behöver ibland! Tror det e såhär....

När jag har haft fullt ös på jobbet hela dan har man på nåt vis ångan uppe o kör på som f-n även  när man kommer hem.....disk, tvätt, dammsugning. Då går det av bara farten! Ofta tycker John att jag STORMAR in på lunchen eller vid 18 o bara röjer runt i en timme (ibland mer) O som idag när jag haft saker  att göra men liksom inte MÅSTE ha tempot uppe, då segar jag värre än nånsin. Så klockan e 18.23 o jag e fortfarande inte klar med packningen eller har hämtat Matildas madrass på vinden, o jag gick upp typ 9.30... SUCK!!! Va trött man kan bli på sig själv.

Väntar på I en annan del av Köping (även om det e repris), Sommarkrysset  o sen firandet av Kronprinsessan Viktoria i 1:an. Vet egentliegn inte va man tycker om kungahuset....gör de nån nytta? Känns som de mest får appanage (stavning?) o går o ler o gör prinsessvinkningar på alla tillställningar o glassar runt i världen. Men jag vet inte.....känns ändå mysigt att ha dom o jag läser om dom så fort jag ser nåt. Lite lätt tvetydig alltså :)
Måste bara klaga lite : måste Vickan se så otrooooligt tantig o trist ut?! Även om hon en dag ska bli vår drottning så måste vi väl inte få en urtrist sådan?! Nä, klipp av håret i en roligt frisyr, fram med shorts o tights o en urringad top haha fan va skoj det vore att se!  En överdrift kanske men ändå.....hippa till 30 åringen lite :)

Nä nu SKA jag packa klart!!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja tack så mycket.
Vi ses imorrn,. kramkram lillasyster.

2007-07-14 @ 18:59:32
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0