trav

Det blev en dag på travet igår. Blev galen på att gå hemma själv så jag tänkte..bätttre än att sitta här o krypa ur skinnet! Så jag drog iväg o hann innanför entre´n när jag hör: Carro! Det va Emil som jag klipper som även har åkt runt med Arvingarna i perioder. Så där pratade vi bort en srund innan Annika, Anders o Oskar gick förbi. Så sen va jag med dom hela dagen. Stackare som fick dras med mej. Hoppas de stod ut!! Vann inga större summor men tror iaf det gick på typ ett ut totalt sett. Alltid något, jag har aldrig haft tur i spel! Bättre gick det för Anders :) ..Grattis!!

Väntar på John som jag inte sett sen i måndags...saknar honom! Ska göra en stor picknickkorg till han kommer med kaffe o tunnbrödsrullar. He loves to be surprised!!!!!

Ha en bra dag!!!!          KRAM

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej igen, jätte kul att vi träffade dig igår. de är alltid lika kul att vara med dig.Vi sade när vi åkte hem igår,att du är verkligen är en toppen tjej.Alltid glad omtänksam o rar. vi gillar dig skarpt. Hälsa John o ha en underbar dag ihop med många kyssar..Stor kram

2007-07-22 @ 13:28:06
Postat av: Carro

Annika: va gullig du e.....blir nästan rörd :) Ni e helt toppen!!!! Kram

2007-07-22 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0