today :)

Sådär ja, sista dagen innan en vecka ledig e gjord..HÄRLIGT! Som vanligt va det fullt upp hela dagen men det kändes ändå som jag kunde jobbat längre ..säkert för att jag visste att jag va ledig efter denna dan. Men iaf..nu e jag hemma o ska göra precis iiiingenting ikväll. Underbart! O inte behöver man ställa klocka imorron heller :)

Det blir ett röjande här innan familjen kommer o ska bo här som sällskap åt kissen medan vi e borta. (sön-tis)Jättesnällt!!!!!!! Så får de göra Lidköping i några dar, ska åxå byta bil med dom eftersom vår inte har nåt drag. (Blir husvagn i Malung) Då kan Matilda ta bussen hem om hon blir dålig av kissen åxå (allergisk) iställlet för att han e hos dom o allt hår finns där sen.

Tror jag blivit kroniskt trött åxå när inte sommaren kommer....
nån mer sån?? Lite trist att känna sig så men för hoppningsvis ska en ledig vecka göra gott för den saken med.

Nähä, nu får ja sätta igång med allt som ska göras....packa, städa....a ni vet?!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tilda

Nehej! Jag tänker INTE åka hem!
Jag ska stanna med kissen :)

2007-07-13 @ 22:42:41
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Carro

Tilda: jag vet att du vill..vi får hoppas det går bra. Ska borsta honom idag så haninte fäller massor.KRAMIZ

2007-07-14 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0