skam det som ger sig...

....jag har vart ute o gått en promenad, har snackat om det så länge men det va tydligen värre att få det gjort. Men nu så! Nu sitter jag o mumsar på mysli m mjölk o mackor. Hederliga skogaholmslimpan..kan få sånt sug efter den ibland. Jag öser på smör o räkost.."sådär" nyttigt men....
Satt o klippte på jobbet idag o hörde en röst jag tyckte jag kände igen på radion...det va Marie :) Sån behaglig röst hon e begåvad med !! O då menar jag inte bara sångmässigt.  Mycket "Marie"  idag tydligen..på tv om en halvtimme åxå. Det där e märkligt för mig...o vad e det då för henne??!!  :)

Nu e biljetterna bokade..färjan till Gotland går på tidag!! Häääärligt!!

Nä jag ska fylla på min tallrik o sen bänka mig framför Allsången!!!!!
Gaaaaaaah!!!! Blir nervös!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej tittarinte på allsång,tycker de är tråkigt.i morgon kommer Zara hon ska sova över hos Daniel.På torsdag ska ja ta bussen dit o så ska vi gå på stan.Längtar så mycket efter dom.Ha de så bra o hoppas vi kan träffas alligopa.kram

2007-07-24 @ 23:21:22
Postat av: Carro

Annika: ja det vore skoj om vi kunde ses nåt!
ja som älskar allsången, har sett det sen Bosse Larsson hade det:) hehe! Kram

2007-07-24 @ 23:27:17
Postat av: zara

du blir alltid så nervöööösss :)

2007-07-25 @ 12:31:33
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Carro

zra: ja veeet . sån e ja ;)KRAM

2007-07-25 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0