ny dag, mer regn

Kan undra hur mycket det ska regna denna sommaren. Känns som det räcker nu! Vaknar o tittar ut o hoppas få se solen, men icke. Fick sällskap i sängen (förutom kissen då) strax före nio i morse av John som kom hem från spelningen i Ekebo. Hade öst ner där med tydligen.. Vi pratade igenom hans kväll lite fram o tillbaka o sen va det dags för honom att sova några timmar till o jag gick upp. Kan undra hur många gånger jag väckt honom med min hosta vid detta laget?! Så nu e jag här vid datorn...igen. Beroendeframkallande det här! Men det känns ändå okej en regndag o när man måste hållla sig tyst i lägenheten.

Vet inte vad det blir idag men e lite sugen på att åka till Karlsborg, o hälsa på, längtar alltid dit på sommaren. Men vet inte hur stor ide´det är när han vaknar..jobb imorgon igen! Suck! Men det e bara denna vecka kvar nu innan jag har en vecka semester att njuta av :) Dock inte John, han har 16-17 spelningar mellan den 7-31 Juli!!! Då vet man att man lever. Hmm fick en ide´nu..jag kanske kan ta bilen dit nu o han komma senare på mc?!

Nähä lite frulle får det bli nu.....den bästa måltiden!

Ha en bra dag! Carro


Kommentarer
Postat av: zara

härligt carro att du skaffat blogg. Nu kan ja hålla koll på dig med :)

2007-07-08 @ 12:10:41
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Jossan

Kikar in ! Fin blogg, diggar din katt :-) !

2007-07-08 @ 12:17:07
URL: http://novssan.blogspot.com
Postat av: Carro

Zara: Perfeeeekt!!
JOssan: ja hen e helgo´!!!

2007-07-08 @ 12:32:50
Postat av: Carro

Zara: jag fattar int eriktigt det här..varför syns inte alla tre kommentarerna?

2007-07-08 @ 12:39:28
Postat av: Zandra

Testa att tryck på "uppdatera" knappen. då brukar de synas som de ska! :)

2007-07-08 @ 23:39:55
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0