hänt i häcken

Detta har hänt idag:

Vaknade:
typ nio
Åt:
frukost mysli o mjölk,  kaffe o kanelbulle i Trollhättan o nu blit det kyckliggryta som jag (!!) gjort
Gjort: vart i Trollhättan o letat kläder till  Malung.
Köpt: halsduk o basketkängor ( eller va det heter) o kattmat. Hittade inget....
Önskar: bättre väder!!!!!
På tv: Torgny Melins ikväll om det inte slutat. Saknar "I en annan del av Köping" på sön!
Klädsel: just nu mysbrallor o munkjacka, tidigare stuprörsjeans o grå a- linje tröja.
Håret: tofs...jag e ledig :)
Mitt sista sms: Jenny... om Malung..planering!
Roligast idag: vår katt har bäddat i vår fruktskål på bordet. Favvostället! Sjukt!
Tråkigast idag: vädret o att man inte hittar nåt  i klädväg när man måste!
Gör jag ikväll: ligger i soffan, båda e helt döda. ser på tv.....
Söndagsångest? mm lite faktsikt. segt när man räknar ner til semstern.

TREVLIG KVÄLL!!!

Det e hit man längtar nu...stranden i Tunisien!! Lika underbar som den ser ut!!!

image9

Kommentarer
Postat av: zara

ska ni till tunisien?

2007-07-08 @ 20:29:29
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0