fornbyn

Igår kväll var vi som sagt på Fornbyn i Skara o skulle se Marie uppträda tillsammans med Molly o Mimmi Sande´n, lille Elias o en dragspelssnubbe som jag glömt namnet på. Hade inte sett henne på scenen sen melodifestivalen. Fick en klump i halsen redan när vi träffades innan...lättrörda jag....!! Men det får man bjuda på :) Hon framförde "Leona", "Revolt" o såklart "Trying to recall". Den sistnämnda går det bara inte att låta bli att få gåshud av! Tänk när vi satt på Teneriffa o en bandseplare stod på o alla bara: vem e det här??  Marie:´-Det e  jag. (lite blygt) Det va då man hörde Trying to recall första gången :) Resten vet ni.....:) Sagan.....

Efteråt hjälptes vi åt med blommor, skivor o gitarr till Statt där hon bodde o satt o pratade på rummet en bra stund om ditten o datten. Sen gick vi ner o åt i restaurangen...Lille Elias hade hittat en ny favvo i henne det e ett som e säkert, han var hos oss hela tiden o fotade. Om man hade hälften av hans energi.....gudars! O vilket tålamod man får ha alltså, jag hade blivit galen på en timme. Alla, verkligen ALLA ska fram o prata o tycka.....

Klockan hann bli halv ett innan vi skildes o jag fick hennes fina solros! Superfin! Tusan vilen go tjej!!
En mysig afton!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0