Carro tycker...

Tycker Carro om:


Fredrik Reimfeldt?
noll intresse för politik men han e säkert duktig på det han gör?!

Storstan? inget för mig numera men rolig shopping :)

Ormar? Fy f-n. Ormfobi!!

Datorer?  roligt att surfa men inget jag litar på. Skulle tex aldrig betala räkingar här.

Chefen? jo hon e bra :) tycker inte alltid lika men vilka gör det?!

Miljöförstöringar? inget jag bryr ihjäl mig om tyvärr...

Stentvättade jenas? Hahaha!! sååå 80!!

Solsemester? uuuunderbart!

Pete Doherty:  va säger man? TRAGISK!

Campingsemster? jorå bara inte tält. husvagn e mysigt!

Att flyga? härligt! starten e väl sådär men....

Tågluff? nej jag e för bekväm.

Droger? USCH! hatar droger.

Tekniska prylar? inget intresse för det heller.

Dansband? jorå! :)

Flanellskjorta? inget jag skulle klä mig i direkt ..huja!

Adoptioner? en fantastisk möjlighet!

Gud? om han fanns så hade det nog inte vart så mycket skit på jorden.

Giftemål? nån gång.

Sommar? bästa årstiden

Motorcyklar? ibland blir det en tur..

Friidrott?
skitskoj att titta på o jag va själv duktig i min ungdom:) men inget ja vill göra nu.










Kommentarer
Postat av: Dette

Jaha så fick jag order om att kommentera och vad faan ska man skriva då? Skriver det första jag kom på... heter han verkligen Reimfeldt?? Trodde han hette typ ReiNfeldt ;) Men så var det det där med politik? Kunde man bry sig mindre? *s*
Iiiiiiiiiiiiiii mindre än en vecka kvar nu!! *P-A-R-T-Y*

2007-07-09 @ 21:13:08
URL: http://www.flickanochhon.info.se
Postat av: Carro

Dette: ärligt talat, det trodde jag med..men vågade inte ändra ifall...nol koll ju! snodde denna från nån :) KRAM

2007-07-10 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0