vår gbg-kväll

Var på lite festligheter med jobbet igår som sagt o skrivit.. En superskojig o trevlig kväll!!!

Carola va sååå bra alltså, vilken pipa den bruden har!!!

Mingel.... ;)

                 
Ann, Emelie, Åsa                   
John o Zlatko
                 

                     



image224

Vissa sömnigare än andra ... ;)

Huvudpersonen o Mikael Nyqvist

               Lite suddiga, I know

Säga vad man vill om Carola...sjunga KAN hon.- verkligen!!!  Prata kan hon -inte! Snacket mellan låtarna va lite too much "hallelulja moment".  Men vi hade en kanonkväll med lite popquiztävling på vägen hem o John utsågs (oväntat??) till vinnare :) Själv satte jag två efter att ha hört 2 sek av låten. Bra eller dåligt??Hmm...  Låtarna va Leende guldbruna ögon/ Vikingarna  o Två mörka ögon/ Sven Ingvars.  Döm själva.




Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina bilder.Ni är så fina allihopa.Trött idag förstår jag.. Mamma

2007-12-12 @ 19:19:14
Postat av: Ann

Hejsan!!!
Gud vilket fint kort på dig och John!!!
Ni e verkligen supergoa!!!
Vi har alltid lika roligt ihop!!! Ta hand om John så får vi ses snart igen, när du och jag kan ta ett glas oxå;-)
Puss

2007-12-12 @ 22:55:42
Postat av: Dette

Ni verkar ha haft en toppenkväll juh... Nästan så jag känner igen den där "posen" på en viss person på en av bilderna. Vänta nu? Vart har jag sett den? A just det... på båten sist! ;)
KRAM

2007-12-13 @ 14:46:33
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: josse

så nu e vi hemkomna. skönt. inte sovit på nästan två dygn snart. planet var "bara" försenat 12 tim. ingen fara?! va du på liza minelli? tänkte samma som dette, nånstans har vi sett minen förr.. har du kollat upp håret?

2007-12-16 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0