tuesday

Tisdag innebär mitt favvo: de desperata hemmafruarna. Jag har missat två program nu så jag e skitnyfis på vad som hänt sen sist, har fått  en liten resume´av en kund idag.
Jag undrar:
Ska Lynette klara sig från cancern eller vill hon ur serien o kommer dö?
Hur går det när Eedie får tag på Carlos o Eva Longoria( åh glömt namnet) när hon kommit på deras affär??

Den nya familjen på Whysteria Lane..SKUM e det minsta man kan säga. Men jag har fått för mej att barnet i fam ej e hennes utan nån annan eftersom pappan förgripit sig på henne o mamma verkar dölja nåt ännu värre. Hmm!!


Idag har vi äntligen efter två månader fått vår nya tv o vilken skillnad på bild mot den låne-tv vi haft. Huja! Ni vet en sån där som e typ 1,5 m djup känns det som.  Nu känns som man e på bio  :) Det som va ännu bättre var att vi fick 2000 kr tillgodo för att de sjunkit i pris o vi ändå fick en bättre nu. Nån gång ska man väl ha tur åxå!

Hörrni, tv-soffan väntar.


Kommentarer
Postat av: tilda

men carro.
det var säsongsavslutning på det förra gångne!

2007-12-18 @ 20:45:24
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0