sjuuuuk

Gör ett snabbt försök att få nåt skrivet här, jag vaknade nämligen tiiidigt imorse o började springa på toa o må urkasst! Mindre mysigt kan jag meddela...Sånt här e en nära döden-upplevelse!!  Trodde ändå på att jag skulle kunna gå till jobbet men det strandades redan när jag skulle börja sminka mig. Hur tänker jag inte skriva i kartext men ni förstår :)

E för första gången, förutom alla toabesök, uppe en kortis o skulle försöka äta en macka,men icke, det går bara inte ner! O egentligen e jag skithungrig...

Nä, det blev ett kort inlägg. O jääätteintressant...?!  Dags igen.

Tjing!

 Det här e dock inte jag...

Kommentarer
Postat av: Dette

Uuuuuuuuuuu fy faan vad jobbigt! Tänker på dig... Det där e väl något av det värsta!!! *ryser*
krama

2007-12-27 @ 15:41:50
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: zara

I feel really sorry for you!! De är de absolut värsta!! Krya på dig... kraam

2007-12-27 @ 18:49:29
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0