nyår

För första dagen på hur länge som helst, känns det som, e jag på benen. Pust!! Hoppas kunna ta några andetag i friska luften idag, det känns behövligt minst sagt!! 
 Vitaminer..... INGA MER SJUKDOMAR!!

NYÅRSAFTON.....

Imorron, nån gång under dagen ska alla Date-medlemmar o chaufförer  plus respektive ses på Stenungsbaden i Stenungsund o käka buffe´o bo på hotell. Låter iaf uuunderbart -hoppas det blir det åxå :) Tider o dyl har jag ännu ingen aning om, ni vet planering e inget för min kära sambo -allt löser sig, det e den devisen han kör på. Mmm men för oss övriga som kanske funderar lite över om vi ska åka dit ihop eller om vi brudar ska komma senare tex , känns det lite frustrerande faktiskt. Har heller inte testat kläderna jag tänkt ha på väldigt länge så nu är det bara att hoppas att de fortfarande känns bra, annars kan man snacka lite småpanik. Blir det som jag tänkt så e det det här:

svart glansig pennkjol
svarta glansiga tights (?)
pumps
silverlinne



Kommentarer
Postat av: Maria

Akta så att du inte smittar någon i morgon. Kan finnas baciller kvar i dig

2007-12-30 @ 12:27:34
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Jossan

Gott nytt år !

2008-01-01 @ 00:20:52
URL: http://www.trollmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0