fortfarande sjuk

Har avancerat upp ur sängen två timmar tidigare än igår iaf, alltid något. Får se hur länge jag kan sitta. Men fy vad matt jag är alltså!! Har man sprungit maraton eller??!!  Nä, ingen risk, sån har jag varit sen jag va liten, matt som tusan av masjuka o feber o idag känns det som febern har anlänt åxå, usch!!
Har sammanlagt på två dygn fått i mig två tallrikar med yoggi o frukter i, så nu hoppas jag att denna får stanna i magen, tvärtemot den första :S
Sån tur att jag har en sån go kille som åkte från Karlsborg till mig igår (20 mil t/r) för att sedan åka dit igen 6.30 i morse!! o  handlade yoggi o massa annat som jag kan tänkas må bättre av! Gulle!


Den som längtar efter en platt mage -här har ni en insjunken som bortskänkes omgående!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0