fixar

Nu närmar det sig jul med stormsteg o jag har ikväll påbörjat Johns klapp i Skara, ska komplettera lite imorron. Men man e inte själv på stan nu direkt o man har sin lunchtimma på sig. Suck!! Men men det  blir nog jul åndå... :)

Ikväll har vi åxå gjort en supergod kycklingrätt av en mix jag hittade i affären. Som en skänk från ovan hade John tvättat vår stooora hög tvätt o dammsugit under tiden jag va i Skara. Kändes underbart att komma hem till det o bara hjälpas åt med maten, ett stort plus åxå att den blev så god!

Nu ska jag se Sporten!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vill önska dig o John en god jul.Imorgon drar vi till Skåne..kram

2007-12-20 @ 22:06:32
Postat av: Carro

Det samma! KÖr försiktigt. Vi åker efter jag jobbat klart mot Kalmar. GOD JUL!! Kramisar

2007-12-20 @ 22:56:28
Postat av: josse

mamma sa att om du beställer ett halsband av zara så betalar hon. en försenad julklapp.. hon gör så himla fina tycker jag.. såg ett på hennes blogg med stora ringar. det gillar jag. o ett hjärta längst ner. as fint. ses på julafton. då måste du ta en titt i mitt alldeles egna lilla hus

2007-12-21 @ 03:32:48
URL: http://bimbastica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0