cosmo

                                                                                                         


Såg just Legally Blond på 4an, jag som brukar lyckas undgå varenda film känns det som. Men vad gör man inte i sin ensamhet en lördag? Rätt bra film faktiskt o jag gillar Reese Witherspoon. Hon ser så naturligt härlig ut på nåt vis o så e hon även bra skådis. Där hölll jag mig till en rätt okej grej men pensionärspoängen fylldes på ytterligare ikväll eftersom jag åxå fastnade vid På spåret. Jösses, ni hör ju.. Snart kommer jag väl i gabardinbyxor åxå =/

MEN....

Nu blir det sängen o lusläsa min nya Cosmopolitan som damp ner i brevlådan härom dan. Har bara hunnit bläddra snabbt. Gillar även korsord o det e så bra att lösa dom när man ska komma till ro, blir så skönt trött av det o förhoppningsvis lite klokare på kuppen..?
Imorron väntar jobb igen.


Natti Natti!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Bra film, På spåret och lite korsord! Ganska bra blandning.....
Avslutning med en härlig tidskrift, låter helt ok!
Låter som du är en mångsidig människa.

2007-12-16 @ 22:29:34
URL: http://mammana.blogg.se
Postat av: Hannah

Vad har hänt? tycker det är dåligt med bloggar här. hur e det annars? kram

2007-12-17 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0