Brud o förlossning

Åh va jag surar ur på krångliga datorer..grr! Men nu hoppas vi att de funkar..

Dagens arbete e avverkat o bruden blev finfin! Det e speciellt att ha bruduppsättningar. Det e deras största dag i livet (hittills iaf) o JAG får lov att vara en del av den o göra frisyren. Det e känsla! Idag blev det ännu speciellare:

Medan jag lockade håret ringde det ett otal gånger o en av dom va Anns mor.  Ann var på förlossningen (8v för tidigt!) vattnet gick i natt! Trode hjärtat skulle hoppa ur kroppen..Har ju vetat att hon låg inne för andra gången men ändå. Håller alla tummar för att detta ska gå så smärtfritt som möjligt för både kropp o själ. Sitter o trummar me fingrarna o väntar på samtal från dom. Väntan -ett av de värsta jag vet! Tror det blir en liten Vera eller Angelina :) Vi får väl se.....

Såg iaf brudparet på sitt intåg i kyrkan o även vid utgången. Har ju bra fönsterplats här i vår lägenhet :)
Tänkte för mig själv, det där har jag åstadkommit (gjorde både brud o brudgum) o kände mig rätt nöjd just då! :) Men man e kritisk åxå kan jag tala om, vill gärna fingra i det me jämna mellanrum.

Nu har jag vart o köpt mat (så lat!) o lite godis...inte såå oväntat. Sen ska jag läsa lite ur "Mitt liv som Bert" som jag helt fastnat i. Man förvånas ALLTID över den mannen ...märkligt!

En ska vore lite komisk: Tänk om Ann får idag , dagen som hon skulle haft denna bruden. Då var det tur att hon inte stod i salongen!! Hujedamej

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Joinar tummhållandet !

2007-08-11 @ 20:10:15
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0