blaj blaj

                         Inköpt idag:

En "krussidullram" från Åhlens. Hittade ingen bild  o kameran e på turne´så det får bli senare. Tyckte iaf att den va skitsnygg så ja va bara tvungen. Vet inte hur många krukor, vaser, bordstabletter jag har, jag lägger på hög till Johns stora fötjusning (not!), så det ramlar ur skåpen när man öppnar. Men lägger jag upp det på vinden så glömmer man ju av dom.... vet inte vilket som e värst :)

Ska snart hoppa in i duschen innan Hannah kommer o jag ska klippa hennes lugg före vi åker till festen. Har inget att ha på mig som vanligt. Blek som en snödriva o allmänt sliten sitter det "sådär" vad man än testar. Tack gode gud för BUS!!!!  Kan man fixa till lite annat åxå?

Idag gör Henke sin sista spelning me Date efter 12 år!!! Jan o han har spelat i typ 14-15 år tillsammans så idag känns det för grabbsen kan jag tala om!! Usch jag har en klump i magen jag med.  Men vilket jobb han fått nu då -butikschef !! Som första "civila" jobbet. Stort GRATTIS igen om du läser här!! Det e du värd!!!  Lycka till i framtiden. (Haha kändes som när man skrev i alla studentmössorna på studentdagen :) ) Nä slut me det sentimentala annars tar jag till lipen.



Ha en bra dag alla bloggläsare, fler som läser här än ja trott :) SKOJ!!


 
Butikschef: Henrik Göransson. De ni!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul för honom att han har hittat jobb :) Vad är det för slags butik? Kläder?

2007-08-25 @ 15:52:57
Postat av: Carro

nåt me hemelektronik-prylar tror jag

2007-08-25 @ 16:23:21
Postat av: Dette

Faaan vad roligt för Henke... Kommer dock kännas skumt att se Date framöver man har juh ändå sett Henke en hel del genom åren. Så vem tar över e juh den stooora frågan! ;)

2007-08-25 @ 18:12:09
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro

ja skitskoj!! det har väl några stycken att testa o väälja bland....vi får väl se :)

2007-08-26 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0