hemmahelg

Har heft en hemmahelg för första gången på väldigt länge. Så länge att jag faktiskt inte kommer ihåg sist. O sååå gott var det, vi har myst hemma, haft kalas för John som fyllde i lördags o idag var vi på Dagsnäs slott på julmarknad. Myspys!

Själv e jag så trött att jag skulle kunna sova mig igenom hela vintern men ni vet, plikten, vardagen o allt annat kallar. Så e det varje höst, så jag e van men ändå e det jobbigt..
Önskar man kunde knäppa med fingrarna o det bara var borta.


 

                     
Lilla Novisen sov sig igenom hela kalaset.




...o vissa andra showade loss.




Så hr mycket gillar vi att fika!


Man kunde testa hockey, men där gick gränsen...


Kommentarer
Postat av: Josse

Va söt hon är lilly <3 kommer ni hit ihelgen? Det är sånt där juligt vid Konsum, sång o sånt o sen e affärens öppna. även nästa helg e de vid fästningskyrkan. Kram

2010-11-24 @ 13:36:30
URL: http://josseb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar ditt bloggande :)

2011-02-12 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0