besök hos Lillys kusin
















Bilder från helgen som var, då var vi i hos Johns bror med familj o hade en trevlig helg.

På lördagen flög dock en rätt rejäl förkylning på mig o jag kände mig som i en bubbla, men det e ju så det e nu på hösten. Tycker de flesta går omkring o snorar o hostar. Trodde jag klarat mig men tji fick jag. Kurerar mig med c-vitaminer o hoppas på att det inte blir sämre.

Lilly o Julia lekte jättebra tillsammans, det va rätt smidigt tyckte jag -de små lekte o vi andra pratade o fikade ;)

Nä nu ska jag rama in skolkorten vi fick med posten idag  -Lillys första! O såå jättesöt blev hon! Tänk att de får de små att le, det e mer än jag lyckas med.. O bara att sitta still på en stol..
Hatten av.

                                   Tjing..

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vill se korten nuuu!!!! Söta kusiner.

2010-11-11 @ 08:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0