vardag




                    
Nåt som e på tapeten här just nu e att rita....det finns en till som tycker det e skoj o framförallt skönt att ligga på pappret.. Såhär somnade han :)




                     
                     Fingervantar tas numera på SJÄLV. " Lilly kaaaaaan"!!! Helst ska de va på även inne.




Tillbaka i vardagen igen efter helgen i Karlsborg. Lilly blev magsjuk (eller nåt) natten till i torsdags o fick såklart vara hemma trots att hon klättrade på väggarna. Hon va pigg o glad hela dagen, sen på natten till fre så spydde hon igen. Så skumt. Helgen i Karlsborg va hon åxå på topp iaf så vi får väl se vad det blir av det men det märks inget idag... Det e svårt när vi båda haft massor på jobbet men vad gör man, man e ju inte hemma för det e skoj utan för att hon var SJUK.  Ibland känns det som man ska vrida ut o in på sig för att alla ska va nöjda o glada...o knappt då..


Idag kom lite kosttillskott som vi beställt, John mest för träningens skull men jag känner att jag inte får i mig så mycket näring jag behöver, oftast blir det 7-8 mackor/dag innan o efter lunch men nu ska det ändras på det. Mackor e ju inte direkt det nyttigaste man kan slänga i sig men jag bara älskar det, tyvärr. Vi får väl se om jag blir nåt piggare... :) Väl värt ett försök!



Imorgon e jag ledig så nu ska jag hälla upp en kall o god Baileys, det e jag vääääärd :D


Kommentarer
Postat av: Tessan

Stella hade en sån konstig magsjuka i vintras, hon spydde på lördan, frisk o pigg hela söndagen, spydde igen mån morgon... Sen spydde hon två nätter i rad men åt och betedde sig som vanligt på dagarna. Mkt märkligt men Jimmy o jag klarade oss... Hur eller hur hoppas jag att ni alla mår bra nu!

2010-05-04 @ 18:34:48
Postat av: Majsan

Hoppas du njöt av din Baileys! Så fina Lilly o "Kåven" är! Kramar till er alla.

2010-05-04 @ 18:46:49
Postat av: carro

Tessan: Exakt så e det!! O ingen av oss har fått det än, peppar peppar.. Känslig i magen är hon men det går väl över...



Majsan: Det gjorde jag!!!! Kåven o Lilly e som piff o puff :D

2010-05-04 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0