yes.....??

Där satt den! En pangförkylning flög på mig som en skänk från ovan i morse. Omsom rinnnade som vatten, ömsom bomtäppt -e det inte undervart så säg när man ser sådär häärligt svullen o röd ut i ögon, under näsa..ja ni vet.. Av nån anledning sätter det sig alltid i mina ögon med..
Känns lite grann som att jag åker på det mesta som passerar i bacillväg nu, kanske e det så att barn har starkare bacillusker än oss vuxna, men åxå står emot dem lite bättre till slut? Skit e det iaf o jag mår halvbra nu faktiskt, men som tur e har jag inte mått dåligt alls unedr dagen så jag hoppas på att det e bättre till imorg igen!

Dagen, som spenderats i Munkedal, har vart jättemysig med hårfix, fika o god mat. Glömde tyvärr kameran men Marie fotade så jag hoppas få några på mailen snart. Lilly har faktiskt vart ganska nertonad idag, ganska stillsam o rätt tyst, hon som brukar babbla på i 180. Men de har väl olika dagar precis som vi.  Hon somnade iaf gott i bilen hem o var bara att lägga över i sängen när vi kom hem. efter både Öppna förskolan o lek med Vera  va hon ganska lättsövd.....

     


Hörs imorgon, nu ska jag sova bort min goa snorsjukdom... HOPPAS JAG!




                                    
                                     Vinterutflykt

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hoppas ni mår bättre nu. Vilken fin mössa Lilly har!

Kramar.

2010-03-25 @ 16:33:55
Postat av: Carro

Tack Majsan! Det e vanligtvis inte vi som ekiperar henne men just dennna mössa har faktiskt jag köpt, på H&M. Gillar åxå den!! Hoppas allt e fint med er.. Kram

2010-03-25 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0