helgen

                                                    Plötsligt händer det!!



Igår eftermiddag hade jag nutidens bästa sms på mobilen: "Ja! NU va det mycket bättre!!" Det gällde såklart Lillys bajs  (återigen i bajsdiket men det e gratis även idag ;) Jag blev så glad så jag fällde en tår i fikarummet.. ÄNTLIGEN e vi på rätt väg liksom, efter två rätt så tröstlösa veckor. Men vi kokade torsk, potatis o morötter som hon fick som matlåda idag när hon glatt studsade iväg till Marita. Såklart tyckte Marita att vi inte hade behövt det men jag kände att hon inte skulle behöva göra specialmat till henne. Men nästa vecka hoppas vi ju att hon kan köka gott med de andra, precis som vanligt. Idag hade hon fått sätta sig vid bordet innan de andra , säkert eftersom hon hade annan mat, o hon hade inte misstyckt utan slabbat i sig det.

Håll tummarna nu!!!



Är även idag ganska hängig o känner att en dunderförkylning e på g o har gått på tabletter under dan. Nu när de går ur e jag rätt sliten... Men det blir till att knapra några till imorgon bitti för då bär det av med salongen på mässa på Elmia hela långa dagen.  Under dagen kommer mamma o pappa o umgås med Lilly o tar sen med henne hem , för på kvällen ska jag o John på "Körslagetfest". Annakarin som vi umgås med en del, e ju med i Linda Sundblads kör o det kan vi  ju inet missa! Får väl se om Harrys får ett besök framåt natten?

Återstår att testa kläder inför två grejer imorgon då, för när vi e hemma från Lidköping så hänger Malin på hem o då e det bara att svida om till partystassen :D


Sen e helgen över....

                              

                            
                            

Idag när jag frågade henne om hon kunde skratta så mamma fick ta ett kort, blev resultatet såhär. Pose !!



                                 


Kommentarer
Postat av: Zara

Ja det är verkligen lyxigt med frisör hemma :) Speciellt när man har barn.. :)!!

Både du & Amanda e super frisörer!!

Kram

ps. Skönt att Lilly är bättre! Ds.

2010-03-19 @ 22:44:14
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Gertie Jansson

Vem brås hon på tro? sötare unge får man leta efter.

2010-03-21 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0