hänt i häcken

                                                        Hänt sen senast :

Fredag kväll:
Jag o Maria gjorde i ordning oss tillsammans (NÄR hände det sist??), snackade skit  o gav oss sen iväg på Arvingarna. Var inte särskilt mycket folk men trevligt var det o go nattamat efteråt :)  John åkte redan under dagen till Karlsborg med Lilly.


 
                           

                         
                      Jag tillhör de som tycker det e skitsnyggt med brillor...på rätt person. Maria jobbar på Synsam o har såklart ett antal olika. Tyvärr har hon nåt brytningsfel som gör att jag knappt kan se i dom o blir helt vimmelkantig, därav kisningen. Känner mig som en liten skolfröken men e lite småsugen trots att jag inget synfel har -vad tycker ni??
      


                             
Lördag & Söndag

Vaknade av flera sms o gav upp att somna om redan kl 9 efter att ha blivit väckt redan vid 7 o vi kom hem efter 3 på natten.. Gääääsp!!
Jag gjorde den över två timmar (!!!!!) smidiga bussresan till Karlsborg o sen har helgen tillbringats där. Jätteskönt att komma hem, det va längesen sist. Åh, tänk om man bodde närmre!!! Ikväll ville jag verkligen inte åka hem.
Har grillat i den sköna solen o ja, det va jättemysigt förutom att man sjönk till knäna i snö på väg dit o att mina fötter frös till is. 
Tyvärr e Lillys mage inte vad den borde ännu...vet i f*n va detta är alltså men trött på det är jag. Märks inte på henne men trist ändå, så vi håller alla tummar vi har på att det e övergående. Idag käkade hon iaf rå hot dog så det stod härliga till, men vanlig middag ratar hon. Jag fattar inget....
Sen Kalmar förra helgen har det hållt på nu!!



                                              


                                              


                                             



                                              
                             

Kommentarer
Postat av: Maria

du passar jätte bra i dem :) du kan ju skaffa ett par me vanligt glas :)

2010-03-14 @ 23:40:23
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vi fick utreda Novas mage mot allergier i den åldern för hon hade diarre typ konstant i flera veckor vilket innebar att det var många gånger hon fick va hemma trots att det ej var magsjuka ... vifick prova med att utesluta förskolans mat, utesluta mjölk, köpa glutenfritt bröd osv men hon hade inga allergier utan dålig mage liksom, inget av de hon åt hade liksom malts ner i magen utan kom ut bara som det var typ ... sen blev det bara bra helt plötsligt !!!



Hoppas det reder sig ! Majsvälling och blåbär e min enda rekommendation :-) ! Och inga fibrer ...

2010-03-15 @ 06:52:43
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0