shoppat loss

Oj va jag råkade shoppa loss på Polarn o pyrets rea.. och  va lycklig jag blev efteråt!! ;) Kom på mig själv att välja väldigt mycket rött men jag gillar det o tycker Lilly e jättefin i det så det fick bli så. Dessutom fick den ofödda bebben i Josses mage sin andra present för denna veckan. Ojojojoj, det blir dyr bebbe för oss det :D Men det e jätteskoj o Lilly går omkring o leker gravid " Lilly åsså bebis i sin mage", säger hon. När man frågar vad den ska heta e svarte kort o bestämt Åke. Var hon fått det ifrån vet ingen men roligt är det.

Fyndade även ett par höstskor åt henne på rea här i stan... Gissa om det åkte på direkt? Skoberoende vid knappt 2 års ålder -va månne bliva? Lik sin moster, även där.


               


Nu e hemmet dammsuget o det börjar blli lite ordning på det hela.
 Imorg kommer nämligen min stackars mamma o Matilda o ska va över helgen. Matilda har slutat sitt sommarjobb o mamma, lilla stackarn, går hemma med fraktur i finger o nu i veckan (en v efter fingret) upptäcktes, efter jättevärk i handen,  även en skada på båtbenet. Så hon har numera gips modell större, detta efter att ha blivit fastklämd i en maskin på jobbet. Fingret såg INTE skoj ut alls... om man nu kan kalla det finger...
Nu ska de va här o umgås med Lilly o oss o få lite miljöombyte efter allt -behövligt. Det e därför jag dammsugit noga o fejat, Tilda e jätteallergisk o det e ju skönt så länge det går att hålla det borta..

Nu ska jag väcka karln i soffan o be honom lägag in tvätten.
I´m a bitch!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Det förstår väl alla, åtminstone släkten på Johns sida, var hon har fått Åke ifrån...eller???

2010-07-08 @ 21:13:56
Postat av: carro

Ja han e en mycket härlig man, kruxet e bara att hon aldrig träffat honom o vetat hans namn förrän helgen o hon kallade bebisen det innan. Hmm?

2010-07-08 @ 21:19:45
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Guchie

Vilka söta skor! :)

2010-07-08 @ 22:45:38
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: tilda

dom skorna har jag mamma och josse kollat på till lilly ungefär tusen gånger men har aldrig funnits rätt storlek!

2010-07-09 @ 07:31:43
URL: http://ttilles.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka fina skor! :) Vad är det för märke? Var finns dom att köpa?

2010-07-10 @ 10:12:28
Postat av: carro

PAX, köpte dom på Sko Larsson i stan men fanns även på andra ställen såg jag..

2010-07-10 @ 16:31:39
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0