hektiska dagar

Phu, det e hårda tider såhär innan semestern. Mycket på jobbet så hälften vore nog.
Fullt ös o det där jag vill göra, som disk, tvätt osv, det får vänta till sist. Tycker det e roligt när det e mycket men nu har det vart lite väl... Känner mig stressad även när jag kommer hem, så ja, det e nog helt enkelt dax för lite semester snart!! O nu e det bara en vecka kvar innan båten ska ta oss till Gotland minst en vecka -som jag längtar!! Nu återstår bara ett litet (??) problem -vart vi ska ha katten. Men som våra hjärnor jobbar just nu så hoppas vi det löser sig.. annars får väl helt enkelt jag stanna hemma med kissemissen.


"Äschka dig pappa John, äschka dig pappa John, äscha dig pappa John" va det vi väcktes av i morse, till vissas stora glädje :) Lillys strålande morgonhumör hade man lätt gett en större peng för att få ett uns av. Jag, som typ aldrig trycker znooze annars, gör det varje moorgon nu o känner mig seg som tusan. Kanske e värmen?

Efter denna hektiska dag, kom John o Lilly o mötte mig på jobbe som en liten surprice. "Dä min mamma", min mammaaaaaa" , hörde jag en liten känd stämma säga o sen upp i famnen.
Kan en dag sluta bättre?


 


                                 

Tjejen som numera skuttar upp i sängen själv. Hm..
                      

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilken liten pärla ni har! Jätteroligt att få se henne på släktträffen! Kramar fr Linköping.

2010-07-16 @ 10:29:28
Postat av: mamma

ja herre gud vad vi har skrattat idag åt Lilly.Hon är så rolig.

2010-07-16 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0