Seg start på dagen

Befinner oss nu i ljuva Karlsborg igen, vårt andra hem numera under jaktssäong - o inte mig emot. Gubbarna e i skogen, mamma e på resa med grannen över dan, matilda o Lilly sover o jag sitter ännu i myskläder o har så sakta börjat fixa till mig. Men det går segt idagtrots att jag fått i mig två stora muggan kaffe.

Det enda bokade idag är fika med syrrorna på cafe´här o storstan, sen ska jag ge mig på Josses hår igen. Tjejen med de små (?!) projekten!
Har även, hälften på skoj (tror jag), hälften på allvar blivit erbjuden att köpa en stor sak här i byn. Hmm....vi får la se :)



Nähä nu e det en hund som buffat på mig ett antal gånger o vill gå ut. Okej da...








Hihi, skoj med en annan dator o andra bilder. Hittade denna från semestern i Blekinge nån månad innan Lilly skulle kommit men sen väntade.. Hade gått o gått i värmen hela dagen med några kilon o lite vatten extra i kroppen  -kolla min ådror på händerna!!! 

Snacka om att man längtar efter sommar o sol nu.



Kommentarer
Postat av: hannah

så det är inte en stor mage du längtar efter??? :)



Ska hon med på Magnus, håll i dig men Hannah ska lämna gårn ;) kram

2010-01-16 @ 15:12:40
Postat av: Anonym

Kan det va så att du blivit erbjuden att köpa salong Lena tro?

2010-01-16 @ 18:02:02
Postat av: carro

Hehe, nä det är det inte, visste inte ens att det var till salu...

2010-01-16 @ 18:26:27
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0