Första inskolningsdagen


Diska e väääldigt skoj! Att sluta diska e mindre skoj..


Knappt har magsjukan lämnat oss innan nästa sjuka kom, en dunderförkyling. Tror inte jag vart så förkyld på flera år: näsan rinner/är täppt, ögonen e röda o rinner. Med andra ord känner jag mig "sådär" snygg o imorse undrade jag hur man skulle lyckas skapa ett ansikte av detta svullna, rödflammiga face, men jag gjorde mitt bästa ;) Det e svårt med sånt här, jag  e inte sjuk för jag e inte matt eller så men heller inte frisk -ja ni fattar mitt dilemma.

Lilly o John har idag gjort första dagen på inskolnigen hos  dagmamma Marita, ett namn som hon övar flitigt på.. Det hade iaf gått toppen o hon "kom igång" redan efter nån minut, precis som jag trott. Känns som hon e så översocial så jag har svårt att tänka mig att det ska bli några större problem. Och, även det som jag anat lite, var det inte direkt poppis att åka hem sen. Så första dagen gick perfa -nu får vi se hur de andra 13 fortlöper....
När jag fick veta hur duktig hon varit så köpte jag en liten present till henne...

Har väl vart en halvbra dag med massa strul o skit men det e bara att bita ihop, I guess..? Gaaahh!



Dagens present.. En tischa från Rocke fella

                    
God natt säger Lilly..  


                     

Kommentarer
Postat av: mormor

god natt gumman min. Kram från Mormor

2010-01-18 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0