Dagens blogg

                              


Blev ingen fixardag alls, jag sket i det o gick på sång o lekstund med Lilly istället. O medan hon sen sov så passade jag o John på att ta en långfika utan avbrott för att sätta en tjej ner i stolen igen eller springa efter henne i nån affär. Jag va ute efter en riktig vinterjacka men ännu e ingen inköpt, istället hammade vi bland barnkläder och, oklokt nog en timma efter matdax, så testade vi den o trodde att det som vanligt bara var att ta av den igen. Icke! Totalbrytet var ett faktum o jag kände att jag vile bespara övriga kunder o personal det, så vi åkte hem igen.  Har typ aldrig sett henne så arg, måste vart en hejdundrandes jacka ;)


Sen käkade hela familjen lax "made by Carro" så det stod härliga till, Lilly sa nog "mmmm" varannan tugga. Bra med tanke på att jag köpte tolv burkar med laxgryta som hon tvärrratade innan hon vande sig. Skam den som ger sig heter det ju.
 

                    


                               

                               

                              

                              

                                      
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0