lära att slöa

Då va det fredag o jag e helt slut, va kaos det sista på jobbet idag så nu va det gott att sätta sig ner i soffan. Beställde hem mat ikväll, tre olika pastarätter från en restaurang i stan. Av dom e det inte mycket kvar nu.. O gissa hur mätt jag är??!! Spyfärdig. Ovanligt va?! Jag lär mig aldrig.

Lilly som brukar somna på två röda hade sån hosta o kom inte till ro alls, så det tog nog nån kvart idag o det känns LÄNGE kan jag lova. Särskilt eftersom mitt tålamod tog slut strax efter en minut (tom mage) o maten började kallna ;) Hon har kommit till nåt stadie där hon börjar spela över när känslorna svallar över, vilken känsla som... Så idag när jag kom hem o hon -förhoppningsvis-  blev glad, sprang hon runt allt hon hade med  stora vinterstövlar på sig o ropade Hej kisse en bra stund!! 


Annars e hon mest pappas tjej...


                         


       Nu blir det Let´s dance o jag ska öva på att tillåta mig själv att slöa i soffan, alltid när jag säger/skriver det så ser jag nå klädesplagg/tvätt/disk som behöver tas hand om o därmed blir det inget med slöandet..  Måste bli bättre på det, man kan inet bränna ljuset i båda ändar, som min farmor så klokt skulle sagt..

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilken bild!!

2010-02-05 @ 22:05:37
Postat av: Stina

Neej så söt bild :D

2010-02-05 @ 22:26:22
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: carro

Tack, tycker samma som er.. :)

2010-02-06 @ 08:57:12
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja,som sagt - vilka goingar! OCH va´Lilly är lik sin farmor när det gäller frisyren!!! Mycket fin, eller hur?!

Kram

2010-02-06 @ 09:47:18
Postat av: tilda

jag saknar lilly.

2010-02-06 @ 15:03:32
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår dig verkligen med känslorna och tålamod när de små inte vill somna som de skall!

Och vilken underbar bild.

Hoppas du tog dig tid för soffan! :-)

2010-02-06 @ 23:54:27
URL: http://beeinglinda.blogg.se/
Postat av: Fafa

Jag gör som Tilda.. Fafa

2010-02-08 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0