spruta o ny rygga

Ännu en lyckad dag hos dagmamma e till ända, o ännu en dag var det onödigt att sova där...o ännu en dag somnade hon på stört i bilen. Jaja, så e det med det..

Idag införskaffade jag två tröjor o en rygga till henne, som extrakläder, mockasiner (jo det e sant) mm får plats i. Gissa om hon gillade den?!
 Tänk va söta det finns nu, själv gick jag runt med en jag sytt i slöjden (huja!!) med olika sorters sömmar o mina initialer på. Minns ni??  Att JAG lyckades sy till en sån e ju rätt otroligt, men ändå. Alla hade verkligen såna när jag var liten.. trots att de va svinfula.


                                       

Det sitter även ett litet plåster efter en ond, hemsk spruta idag på hennes ena lår.
Stackars liten hade börjat gråta direkt när hon fick ta av sig brallorna, hon fattade precis vad det var fråga om. Men det e ju fort över, som tur är. På väg ut hade hon beordrat pappa att sätta sig i trappan, o i den stunden fick hon allt hon bara ville ha o göra, tyckte John. Jag e inte förvånad!!
Så där satt dom :)
Lilly ääälskar trappor. Man kan både gå upp o ner hundratals gånger, o även sitta... Det sista gör man dock i yttersta nödfall, så det e med fasa man kommer till folk utan grind till trappan -som förälder alltså. Hon själv juuuublar..

Nu återstår att se hur natten blir, jag håller alla tummar jag har på att hon inte blir så dålig som sist..
                              Pleeeeease!!!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilken fin rygga till en liten fin tjej! Förstår att hon gillar den. Hoppas hon slipper biverkningar av sprutan denna gången.

Kramar från oss i Lkpg.

2010-02-04 @ 21:40:26
Postat av: Simon

Det var som fasen, var du så vass i slöjd så du sydde dig en väska innan du hade fyllt 1½ ;) Eller var du kanske liiite äldre än Lilly...

Ha de gutt!

2010-02-08 @ 19:42:33
URL: http://geting.valldakajak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0