min dag

För första gången på över ett år, ja sen Lilly kom till världen faktiskt, är jag helt själv hemma. Jag njuuuter o det FÅR MAN GÖRA! 

John e som ni vet iväg o spelar o lillan åkte till mormor o morfar tidigt i morse. Efter jobbet tog jag tillfället i akt att fika i lugn o ro med Maria o nu har morgonrocken åkt på, jag surfar lite o fotbollen står på...  Sånt här behövs för själen, huvudet o att längta efter varann  är lite nyttigt. Morfar har ringt några gånger o jag hörde lillrumpan babbla så glatt i bakgrunden så..
E faktiskt inte ett dugg orolig att vara ifrån henne. På jobbet finns inte tiden att tänka o grubbla o för det andra e det nyttigt både för henne o oss! Just precis när man säger hejdå e det sorgligt, hon e ju sååå underbar :) Men sen släpper man liksom det helt. Vissa människor har en förmåga att växa fast vid sina barn, vi har valt att inte göra det.

Nog om det.

Har vart full rulle på jobbet idag o mina fötter värker, man e ju inte  van att stå så mycket än. Det e roligt att jobba men jag känner åxå att det va skönt med en mjukstart, hade inte alls velat köra hundra knyck direkt.. Känns sorgligt att ett helt år har gått!!!!

Imorgon e det jobb igen, sen på fre ska Lilly på ettårskontroll. Vikt, längd o TVÅ SPRUTOR!! Stackarn.. Antar att hon blir dålig efter det, det har varenda unge i vår grupp blivit så.. Jag sitter nog hemma i helgen ;)

Plocka in tvätt,  ta disken o sen in i duschen, därefter soffan o lägga mig i tid o läsa....

Det va min dag det...
                                                        KRAAAM


Avslutar med vår pärla. 

När kommer bordsskicket??

             

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker Lilly ser så härligt nöjd ut på bilden över att hon får äta själv ler !



Ja ensamtid e nyttigt ibland ! Så e det ! Men när Nova varit borta så länge som 4-5 nätter vilket har hänt ett par gånger då blir jag deprimerad ! Men det e ju för glädjen de ger en liksom ! Man saknar bubblet o leendena !



Hoppas det går bra med sprutorna !¨¨¨



Kram !

2009-09-09 @ 21:45:40
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: mamma

ja här dansar vi och klappar händerna, ja och Lilly. Rasmus står bredvid och ylar.

I morse hällde hon ut en kopp kaffe på mig och det rann ner på rasmus som satt under bordet.Det var bara in i duschen med rasmus och när ja vände mig om stod Lilly i duschen med kläderna på, sockar också. Då visste ja inte var ja skulle börja men det ordnade sig, hon är så himla mysig Lilly. Kram mamma

2009-09-10 @ 13:43:46
Postat av: Carro

ja här får vi bokstavera B A D A, så hon inte fattar. Sist tystnade det ett tag efter vi badat klart, då stod hon med kläderna på i baljan :)

Hon va inte så värst begajstrad när jag kom, hon sträckte sig efter morfar :)



TACK FÖR HJÄLPEN!!

2009-09-10 @ 22:36:15
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Carro

ja här får vi bokstavera B A D A, så hon inte fattar. Sist tystnade det ett tag efter vi badat klart, då stod hon med kläderna på i baljan :)

Hon va inte så värst begajstrad när jag kom, hon sträckte sig efter morfar :)



TACK FÖR HJÄLPEN!!

2009-09-10 @ 22:36:45
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0