färgad

Nä det blev ingen husvisning igår, jag tyckte John kunde jobba lite på sitt "riktiga" jobb nu när han väl var där o inte va ledig ännu mer. Ja ibland får man va lite hård! ;)

Har jobbat hela långa dagen o eftersom jag la i min utväxt som verkligen va HEMSK, så kom jag hem först efter halv åtta. Hjälp va sent nu när vi har Lilly, hon lägger sig ju då! Men jag va tvungen, har härdat ut jättelänge inför båt o så, men idag gick det bara inte längre. Jag led när jag tittade mig i spegeln o gluttade inte upp mot  mitt eget huvud i spegeln en enda gång när jag klippte. Vet inte när jag såg ut så sist, det borde va förbjudet för frisörer att se ut så :) Men nu e jag schnögger igen!! ;) Dessutom ska en nyansering i som ska göra det hela mer moccafärgat, men det får vänta till en annan dag. Istället sprang jag hem över torget med dyblött hår o hann med att bada Lilly o ge henne välling innan hon slocknade.
Så en liten mysstund blev det ändå..

Hungrig som en varg slukade jag nyss smör med lite skogaholmsmackor o te till. Ja de säger så på salongen för jag har så mycket smör :)

Nu börjar ju Kändisdjungen...



                             
                               Ni ser, jag hade keps det sista... =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0