vår helg i Kalmar

Ojojoj va trött jag vart idag, det vet liksom inga gränser..

Vi tog ett mindre lyckat beslut igår, att åka hem på eftermiddagen just efter att Lilly sovit en timma o ätit i vagnen i en galleria. Med andra ord noll stimulans för en liten tjej. Därefter var det bilåkning i 5,5 timma o lite sov igen, ja det va va det tog hem i mörker o vissa bitar regn o snö o med sommardck på bilen.
Sen tyckte hennes föräldrar att det va sängdags direkt när vi kom hem...Hur tänkte vi där???
Nä där sa Lilly stopp. Kanske kan man inte begära att hon ska sova o va still dynet runt? 
Nä uppenbarligen inte, det visade hon i natt genom att va vaken från o till från ca halv två o framåt. Jag gick ifrån alla mina principer framåt småtimmarna o la henne hos mig, ENBART för att vi inte orkade gå fram o tillbaka i ett. Men det va en engångsgrej o jag tror varken hon eller vi sov särskilt bra....
Sista gången vi åkte vid denna urkassa tid, den saken e BIFF!!

Har iaf haft det jättebra i Kalmar o tom hunnit njuta av att bara vara, inte bara hetsa runt o hinna med allt...



Lite bilder därifrån..


Det viktigaste packas ner..



Utgång med farmor, farfar o kusiner



Bildsamtal med morbror



Godnattsaga


Mor o dotter. Sötaste Ester!!


Välling hos farmor





Var hittar man Lilly om inte i duschen??


Kusinlek... Borstning av hår

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilka fina bilder - tack för dem! Hoppas tröttheten har minskat! Kramar!

2009-11-12 @ 17:21:25
Postat av: Fafa

Det var mycket mysigt att träffas, precis som vanligt. Men det där med åktid, det får vi planera bättre nästa gång. Lilly är tålig, men även hon har ju en gräns..

2009-11-12 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0