to do-list

Det blev ingen handling igår, utan vi tog det ikväll istället -hela familjen joinade. Ja tycker egentligen att det e min lilla fritid att åka o handla i lugn o ro,  men Lilly satt o gapade i vagnen som en tok  o va själaglad... Tänk vad man e förärad med en snäll o glad unge!! Påminner mig själv om det ibland.. eller ganska ofta.

Har annars vart på Öppna Förskolan med föräldragruppen o  snuttefia har knallat runt med gåvagnen o härjat. Därefter tagit en lunch ihop med alla morsor medan alla ungar sov. Ja faktiskt ALLA., så där satt vi i lugnan ro o njööööt.


Denna vecka ser hyfsat full ut...

Imorg
kommer Johns farbror m fruga o ska träffa Lilly för första gången. De ska bo i sin husbil o jag har planerat en laxmiddag åt oss, längtar redan. Gissar att det även blir en fika o inspektion av deras nya bil. Jag älskar husvagnsliv o skulle väldigt gärna äga en själv, men it takes two to tangoooo ;)

Fredag
e det ärenden som systemet o shopping som gäller medan John ska jobba, det e nämligen Vårmarknad på torget o alla affärer har stånd, Måns Zelmerlöv uppträder o Date ska tydligen stylas av Preben. Skoj skoj!

lördag
ska vi ha vårt livs första fest i hemmet. Jo visst, vid 30 o 35 års ålder slår vi till vettni -då jäklar! :) Lilly ska  köras till Skövde där mormor möter upp o hämtar henne över natten. Ja hon e paxad av Josse så det e väl där hon kommer tillbringa natten..
På eftermiddagen  ska jag vara på dop för Hannahs lilla Milla, så det e snabba ryck som gäller. Det stavas väl
p l a n e r i n g, I suppose. Därefter e det hem o duscha o hotta uppp morsan innan festen drar igång.... John kommer väl antagligen inte att hinna med till dopet men så e det tyvärr, man kan bara va på ett ställe o hinner han så kommer han direkt..

Söndagen
får vi ha streckad, totalt tom när John har vart på galej hihi... Ingen uppgång före kl 22  dan efter där inte ..
Ja jag kan ju skratta åt det hela dan idag, kanske e jag som ligger på söndag ::S

Måndag
åker vi til Munkedal för att hälsa på Fam Lindberg allihopa, John har nämligen tagit ledigt -ska bli underbart!!!! Bara mysa o träffas, det e ett tag sen nu..


Ja det va väl vår "att göra- lista" det...

Nu ska jag väcka John som somnat när han sövde lillan hihihi!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha Joel brukar med somna då han lägger Nova ! Det e klassiskt, men vad trött man blir då de ligger där så gosiga då de ska sova :-) !

2009-05-21 @ 12:28:49
URL: http://jossan82.blogspot.com
Postat av: majsan

Låter som en hektisk helg för er. Hoppas ni njuter av ALLT!

Kramar!

2009-05-21 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0