vardagsångest

Dagen börjas med ett besök på BVC o därefter ska vi hem till Anna  för den obligatoriska fikan. Just nu tycker alla fyra som var iväg att vardagen suuuuger rejält kan jag tala om! Det e det värsta med att göra nåt skoj -allt blir urtrist efteråt. Men ooooh så skoj man har under tiden o det gör en gott att komma bort. Och att sen komma hem.
Men nu e man åter i vardagen med allt vad det innebär: förkylningen håller i sig med ett järngrepp (så less på det nu), mat o sov-tider, dammsugning, tvätt, ja listan kan göras lång.
Men jag e snart inne i det igen..

På BVC idag ska Lilly gå igenom en 8 månaders- besiktning så vi får väl se om hon "går igenom"... I morse vaknade hon o låg o sa "pa-pa,pa-pa" så jag mutade henne att säga mamma så skulle hon få komma upp. Närå, men jag tycker hon borde kunna med snart, inte bara pappa o kisse ;)


Avslutar med ännu ett kort från "The Trip of Our Lives"



Åsa med "Den där Mary-frissa".. :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh jag e tvärtom, längtar efter vardagen med barn karl tvätt osv hehe, känns konstigt att festa till hehe och man har alltid Nova i huvudet o längtar efter henne ! Har nog aldrig känt sådan där vardagstristess !

2009-05-05 @ 14:45:24
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Carro

nähä där ser man. oliks är man!! jag kan inte kommentera på din blogg..skumt..

2009-05-05 @ 16:42:39
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0