underbart e kort

Oj det va ett tag sen....det går i ett här.
 
Lilly har spenderat helgen i Karlsborg medan jag o John var på dop och  på Olstorp med goa vänner o innan såklart FEST. Hon hade vart jättesnäll även denna gång o det e alltid skönt att höra när man inte har vart med.

Igår var hela familjen i Munkedal hos fam Lindberg o hälsade på. Vi var såklart ute hela dagen i den underbara vädret, man ville bara inte gå in! Så det blev täcke på gräsmattan med ungar o leksaker o därefter grillning. SÅ gott var det!!
Tror faktiskt att vi slog rekord o glömska, o då inte bara jag denna gång. Först fick vi köpa allergitabletter till John o medan jag satt kvar i bilen kom jag på att fasen, vi har glömt videokameran. Det e ju så skoj att filma när vi ses.. Så i ett jihu hämtade vi den o var sen äntligen på väg o hann väl ca 2 mil när jag kom på att vi kört ifrån påsen med Lillys  mat, extrakläder mm. Så det va bar att vända.. SUCK....
Va jag blir trött på sånt. Varje gång.

Idag har vi åxå vart ute en hel del...tills regnet kom. Satt på en filt vid älven med lillan o fyra till o njöt. Men underbart blev kort för molnen hopade sig ganska fort o vi gav upp..

Så istället har jag gjort pastasås o frysit in, dammsugit o gjort nytta här hemma istället.
Snart bokar jag städerska alltså, o jag skojar inte... Har gått här o svurit över skiten som f*n idag.


Lilly o John med gåvagn igår..


Foto: Marie Lindberg

Kommentarer
Postat av: majsan

Ja, det var kul att höra av er igen. Kollar av din blogg varje dag så nu hade jag saknat dina inlägg!

Kramar fr Linköping

2009-05-27 @ 15:14:35
Postat av: tilda

Carro, mer bilder! inläggen blir så tråkiga annars.

2009-05-27 @ 15:40:04
URL: http://ttille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0