en del gjort ändå...

Äntligen soool!!

Då känns allt  roligare, inte sant??

Lilly sover sin djupaste djupa sömn just nu efter att ha blivit helt utpympad på Öppna Förskolan. Idag var vi med de stoooora barnen som e 8 mån upp till ett år o jiiiisööös vilket röj! Allt i Lillys tempo , alltså 120 knyck... på bromssträckan. Mig var hon nog hos minst av alla, hon kröp fram till varenda en o dregglade lite, log  o sen vidare mot nästa leksak som nån hade, ALLT e hennes nämligen..
Det sköna e dock att alt går o ta ifrån henne utan ett pip, UTOM min plånbok. Den e helig!!! Tar man ifrån henne den rasar världen över hennes axlar o krokodiltårarna e på kinderna på nolltid.
Ledsen gumman, det e det sura äpplet man vackert får bita i här i livet  :)

Har gjort några ärenden på stan o tvättat några maskiner..o lär väl köra några till innan mitt pass e slut. Tror jag snart kan bosätta mig i tvättstugan, men så e det såklart i alla familjer. När jag sen jobbar så förväntar jag mig ett städat hem, nytvättade o invikta kläder -bara o slänga sig i soffan o lägag fötterna på bordet när man kommer hem!
Hahaha..Om jag nån gång blir rik e städerska det först ajag ska unna mej , TRO MIG!!
 I wish!!

Jenny har så sakteliga börjat planera en tjejträff o det gillas skarpt ska du veta gumman!! Det krävs nog en Jenny för det, jag e värdelös på o dra ihop till såna mysiga grejer. Sen när man väl sitter där e det världens mysigaste. Älskar att träffa tjejerna o snacka skit !! Det händer alldeles för sällan.. Men 27 maj ser det ut att bli av.

Nähä, nu e det dax att byta maskin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0