nostalig o nutid

                                           
                                            Foto: Johan Kjällström

 Hittade detta kort från förra sommaren när vi var på fest med "Rydellarna" hos Johan o A-K..
 Hm, gick "bara" upp tio kilo men ser här att några av dom satte sig i fejan, det tyckte jag inte då vet jag. Tur det kanske.. :) Här hade jag STOR magge o bara  fyra veckor kvar.....som i verkligeheten blev SJU. Gör helst inte om de tre sista kan jag tala om, de var ingen lek. Trodde på allvar att jag skulle bli psykfall o att detta skulle bli den första bebben ever som aldrig skulle komma ut..
Men det gjorde den... o jag minns det som igår.



                                                  
                                                   Bästisar...och HULIGANER

  
Slut på nostalgin...

Har vart o fikat med Anna o Filip o vi gav oss f*n på att vi skulle fika med båda ungarna sovandes idag för att få sitta på arslet mer än två röda :) Det tänkte inte de små, utan gjorde sitt bästa för att vi skulle ge upp...men ICKE!! Vi gick o gick ...o gick.... o till sist sov dom!! Men det satt långt inne.
 Men sicken go fika det blev.

Nu ska jag passa på o ta en kopp te medan Lilly fortfarande sover.. Gillar du te måste du testa Lapacho -sviiinigt gott!!


Mot köppen..

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker John var lite rundare i ansiktet då ;-) Du var/är super fin Carro. Jag gick ju heller inte upp så mycket men ialla fall 5 kg satte sig i mitt ansikte och jag har väl tappat 4 från fejset nu när han är 10 månader. Kul.

Kram från badbollsansiktet

2009-06-08 @ 21:10:29
Postat av: Carro

Ja han va lite rundare än mig då......under fötterna!! ;)

Nu va la jag roli´för idag då...?!

2009-06-08 @ 21:31:41
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0