WHAT A TRIP!!!!!!!!!!!!!

Tillbaka på Lichöpingsmark igen. Vilken påhittig gubbe jag har!! Jag har e jag vet inte huuur många år pratat om att jafg vill se Allsång på Skansen live.
Någon hade tagit fasta på det.

På sön kväll blev jag ombedd att ha packat "halvsnygga " kläder o även "väderkläder till mån morgon..inte för jag äger det sista, men ändå..
 Jaha, vart ska vi då?
Hemligt....!!!!

Så här satt vi med min mor, syrran o Micke o skulle på Diggiloo, o alla visste utom jag. Gaah! Josse gav order att inte prata om det mer  för hon skulle försäga sig snart. Så det blev inget mer snack om det.. 

Sånt hemlighetsmakeri spricker man ju av!! O vad jag gissat o fundilerat..
Men när vi väl kom iväg o åkte några hundra meter så släppte han bomben:

Vi ska bo på hotell i Stockholm, i em ska vi shoppa o mån kväll går vi på Skansen o ser allsången.....
VAAAAA???!!!
Blinkade några gånger för att få bort några tårar. Va glad jag blev!!

Tänk att nån vill mej så väl :D


Vilken uuunderbar resa!
Det e ju egentligen inte så att man jublar att åka långt med Lilly direkt, men vilken pärla: sov från start till mål. Gött. Vaknade dock när vi snart va framme o det va mattajm.....det va bara det att Stockholm har en lite annan trafiksituation än vår håla, så det va köer o 30-skyltar. Jippie, då kan vi räkna med gallskrik nu då i nån timme...men när vi hittade hotellet var det över en timme "över mat" o inte ett ljud.
Var hon mutad??

Så vi har vart på restaurang, gått på stan o sen då Skansen..
Skansen -vilket plejs! Träffade dessutom Sten där o jag tror det e flera år sen sist. E det inte komiskt? Tänk så många buggar vi gjort  under Patriks tid i Date , sen inte setts på flera år, sen träffas man i storstan!!! Han jobbar på Grand Hotell nu för tiden, kommit upp sig i smöret ju ;) Så vem vet , han o Britney kanske e sååååå efter dessa två veckor hon ska bo där med sina småttingar. ;)
Då kan jag ju iaf skryta med att man känner en som sett henne hahaha!!



:) En härlig kille!

Var såklart kvar till slutet o var inte hemma förrän  3 i natt så man tackar för att Lilly vaknade 8 o sen somnade om till 10.15...



TACK min goding för en jättefin present!!!!



VART SKA VI?????


Här trycker vi in majskrokar...


Vårt urtjusiga rum


Lillfis på storstadsbesök



Powernap kanske...?


Idag efter Öppna Förskolan så gick vi en sväng i solen o avslutade med glass...





Ja han är iaf med på bild...




Kommentarer
Postat av: Stina/Kakan/PG/Guchie

Låter som en härlig födelsedagspresent! :D Han e allt påhittig din gubbe :P

2009-07-15 @ 21:40:46
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gud så fint gjort !



Tänker på dig idag ! Kraaaam !

2009-07-16 @ 08:15:55
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: Karin Wallin

Vad härligt!

2009-07-16 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0