tvära kast

Läs nästa inlägg, det e desto roligare....
Det e tvära kast i mitt liv just nu.

Vill bara meddela de som skriver o undrar vad jag sysslar med om jag inte bloggat på nån dag, att imorgon e bland de värsta dagar hittills i mitt liv -farfars begravning...

Så ev e jag inte upplagd för det här då..

Har skrivit ett brev som får följa med honom där jag skrivit ner de tankar jag har o vad jag verkligen vill ha sagt men säkert inte kan säga imorgon. John fick läsa o han tyckte det va extremt bra. Jag tyckte inte inte jag fick till slutet riktigt men när han läste det igen o blev lika berörd, då lät jag det vara. O det blev väl..hyfsat.

Håll en tumme för mig. Man överlever väl men det känns verkligen inte så.
För att göra det hela ännu värre ligger farmor på sjukhuset o får med nöd o näppe åka hem imorgon.

När vänder det?

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: tilda

det kommer bli hemskt men skönt när allt är över.. <3

2009-07-16 @ 00:29:55
URL: http://ttille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0