Fam Lindberg här



Dessa muggar fick jag av världens gulligaste Emelie på jobbet häromdan, bara sådär!  Gulligt eller?! Hon e omtänksam hon.



Idag har vi haft Jan, Marie o Vera på besök o jag har gjort iordning Marie i håret o faktiskt även klippt Jan, med sin lilla (?) man. Marie  e alltid så snäll o omtänksam så idag hade jag faktiskt en liten present till henne, vilket kändes bra. Hela dagen går när vi ses, o fort dessutom o det e väl ett tecken på att vi har trevligt. Det e jätteskoj att ses o vi konstaterade att, tur att Marie behöver fixa håret emellanåt så det blir av. Nu verkar även barnen börja uppfatta varann lite o utforskar den andra med sina små, men ACK så starka händer. De e för roligt att se dom!

Nu har jag tagit en dusch o ska ta kväll tänkte jag..imorgon ska vi till Cornelia i föräldragruppen o träffas, gissar över en fika :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0