min gumma

Idag har Lillys tilltänkta dagmamma hört av sig o vill träffa oss, så på tors ska hela familjen besöka henne o se hur hon har det o vad vi tycker. E hon bra nog att ha hand om vår dotter tro?? ;)

När jag gick från jobbet ikväll o såg alla fina granar o belysningar överallt, tänkte jag att detta måste vi ut o visa Lilly. Hann väl precis lämna tanken när jag ser en liten tjej med en stor stjärna på mössan komma gåendes.. Min lilla gumma!!! Hon o pappa skulle gå o möta mig o när hon såg att det va jag så skrek hon rakt ut o sprang in i min famn. Åh sånt  värmer ett mammahjärta så det smäller om det! Hon blir SÅ glad när hon ser mamma o pappa... Nästan så det kom en liten tår :) Sen kollade vi på granar o hälsade på änderna så vi höll på att aldrig få med ungen hem.
Sen har vi haft en mamma-Lilly-kväll medan John va o tränade, vi såg Bollibompa mm.
-"Kan du säga Bollibompa, Lilly?"
-"Böllöblö" kom det ur den entandiga munnen då , hahahhaha!!!!
Sånt e ju bara för sött! Första gången hon hörde ordet, så det kommer det kommer..

I morgon ska jag o lillrumpan åka till Munkedal o hälsa på Marie o Vera över dagen. Ska fixa Maries hår o umgås lite...

Bye bye so long..


                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0